„Форум за безбједност“ у Фочи поводом почетка школске године
| Фоча | Четвртак, 30. август 2018.
У Фочи је 30.08.2018.године са почетком у 09,00 часова у сали за састанке Центра за културу и информисање општине Фоча, одржана сједница Општинског Форум за безбједност гдје су поред полицијских службеника Полицијске управе Фоча присуствовали представници општине, општинских институција, ватрогасне јединице и цивилне заштите, Шумског газдинства, директори основних и средње школе и представници мјесних заједница.
На поменутом Форуму на дневном реду била је Информација стања безбједности на подручју општине Фоча, безбједност учесника у саобраћају и текућа питања.
Циљ форума је да се пред почетак школске године укаже на мјере које треба предузети како би се обезбједио сигуран одлазак дјеце у школу. Полицијски службеници ће у мјесецу септембру поводом почетка школске 2018/2019 године посебну пажњу усмјерити на сигурност дјеце у саобраћају те предузети планиране активности, едукације и постављањем саобраћајне сигнализације на критичним мјестима. На одржаном Форуму за безбједност сви присутни субјекти су усагласили заједничке активности, како би се одржао постигнут нио безбједности и предузеле све мјере и активности да се заштите најмлађи учесници у саобраћају.
Полицијски службеници ће поводом акције „Заштитимо дјецу у саобраћају“ реализовати више активности те ће се и појачати присуство полицијских службеника у близини школских установа као и на путним правцима којима ће се кретати већи број дјеце школског узрасата, а гдје нема постављених тротоара као ни вертикалне и хоризонталне сигнализације, као и санкционисању возача који се недозовљено паркирају на мјестима гдје постоји забрана у зони школа. У наредном периоду планиране активности ће се предузимати у сарадњи са Ауто-мото друштвом Фоча и са школским саобраћајним патролама.
Полицијска управа Фоча апелује на возаче да прилагоде брзину кретања возила потребама дјеце на путу, нарочито када су у близини школских установа, а да родитељи својим позитивним примјером утичу на формирање позитивних ставова код ђака, а нарочито код ђака првака.