Центар јавне безбједности Бања Лука, обавјештава да је у циљу бржег и ефикаснијег удовољавања захтјевима грађана на локацији за издавање личних докумената у Одсјеку за издавање личних докумената, поред постојећих радних јединица за пријем, издавање и аквизицију путних исправа, успостављен рад на још шест (6) шалтера за рад са странкама као и једна (1) кабина за аквизицију. У шалтер сали ЦЈБ Бања Лука, рад је организован на осамнаест (18 ) шалтера за рад са странкама за издавање личних документа и три (3) кабине за аквизицију. Реферат за регистрацију возила, Одсјек за управне послове измјештен је из шалтер сале за издавање личних докумената у оквиру исте зграде ЦЈБ Бања Лука и успостављен је рад са странкама на пет (5) шалтера за физичка, правна лица и агенцијама код посредовања регистрације возила. На рефератима за издавање личних докумената и регистрације возила рад је организован у двије смјене са радним временом од 07,00 до 20,00 часова и суботом у временском периоду од 07,00 до 13, 00 часова.















