Полицијска управа Добој је данас 29.08.2025. године у просторијама за издавање личних докумената у Добоју, промовисала нову услугу којом грађани Добоја могу електронски заказати термин за подношење захтјева за израду путне исправе и термин за подизање исте.
Руководилац Одсјека за издавање личних докумената и регистрацију моторних возила у Полицијској управи Добој Свјетлана Васић је истакла да ће ова услуга значајно унаприједити организацију времена грађанима, обзиром да Полицијска управа Добој дневно заприми више од стотину захтјева и да ће се ова услуга у наредном периоду проширити и за друге документе.
„Термин за заказивање у Полицијској управи Добој је сваки радни у периоду од 11,00 до 15,00 часова и омогућено је заказивање термина за цијелу породицу. За кориштење „eUsluge MUP-a Republike Srpske” се приступа путем интернет странице МУП-а http://www.mup.vladars.rs/ и потребно је унијети основне податке за идентификацију“ рекао је стручни сарадник за издавање личних докумената и регистрацију моторних возила Стефан Зекић.
У првих седам мјесеци ове године на локацији за издавање личних докумената Полицијске управе Добој обрађено је више од 30.000 захтјева грађана за личне карте, више од 16.000 за регистрацију возила, више од 5.000 за возачке дозволе и више од 4.500 захтјева за путне исправе.
Услуга електронског заказивања је могућа и у Полицијским станицама Теслић, Дервента и Модрича.















